Tájékoztató az értékelésekről
kanape-shop.hu
a kárpitos bútorok specialistája nappalikba és hálószobákba
Mi a kanapék, sarokgarnitúrák, fotelek és kárpitozott ágyak szakértői vagyunk minden stílushoz, szobamérethez és ízléshez - természetesen fantasztikus ár-érték arányban!
RÓLUNK MONDTÁK
A megrendelés lezárásakor a Szolgáltató e-mailt küldhet, melyben felkérheti a vásárlót a vásárolt termék(ek), a Szolgáltatás áltan nyújtott szolgáltatás, a vásárlási élmény értékelésére.
A válaszadás minden esetben önkéntes.
Az értékelés a Google, a Facebook, az Onlinepénztárca és a Trustindex felületén szövegesen és csillagok által is lehetséges.
A vásárlónak lehetősége van a megvásárolt termékről képet, képeket is csatoni.
A magasabb csillagszám magasabb minőségi értékelést jelent a választott platformon biztosított lehetőség szerint.
Ezeket a véleményeket Szolgáltató a Rólunk menüpont/szekció alatt megjelenítheti, a vásárló válaszadásával ahhoz kifejeztt hozzájárulását adja.
A véleménynyilvánítás során a fogyasztók részben teljes névvel, részben rövidített névvel, néhol pedig név nélkül szerepelhetnek.
A vásárló értékelését több platformon is közzéteheti, ennek megfelelően az összesített értékelések között többször is szerepelhet. Egy vásárló többszöri vásárlásási értékelését az adott platformnak megfelelően többször is közzéteheti (Onlinepénztárca, Trustindex, Facebook).
Szolgáltató a véleményeket adott platformon ellenőrzi és megválaszolhatja. A válaszok nyilvánosak, azokat a Trustindex felületén, a vélemények alatt is megjeleníti.
Amennyiben a Szolgáltató által beazonosítható a vásárló, azt a bejegyzésre válaszolva jelzi.
Amennyiben a Szolgáltató által nem beazonosítható a vásárló, a bejegyzést végző nem vásárolt a Szolgáltatónál, azt Szolgáltató a válaszban feltétlenül jelzi.
Az Onlinepénztárca vélemények minden esetben vásárlások után közzétett vélemények.
A Google, a Facebook és a Trustindex szolgáltatók felülete nyilvános, ezért azokon bárki értékelést, és véleményt fogalmazhat meg.
Amennyiben a közzétett értékelés, vélemény nem valós, azt a Szolgáltató jelzi a a platformok működtetőinek, és adott esetben jelenti, törlését kéri.
Amennyiben a Szolgáltató az értékelő személyét nem tudja azonosítani információkat kér annak ellenőrzésére, hogy az adott fogyasztó ténylegesen használta vagy megvásárolta a terméket.
Ennek megfelelően a Szolgáltató a Trustindex véleményösszesítő oldalon a nem valós értékeléseket nem jeleníti meg.
A vállalkozás nem alkalmaz szponzorált értékeléseket, így az értékeléseket nem befolyásolják szponzorált értékelések vagy a platformon jelen lévő kereskedőkkel fennálló szerződéses kapcsolatok.
A Google értékelések átlagát a Google, a Facebook értékelések átlagát a Facebook, a Trustindex véleményösszesítő oldalon az átlagos értékelési pontszámokat a Trustindex generálja.
A Szolgáltató célja a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat elkerülése.
Tisztességtelen az a kereskedelmi gyakorlat, amelynek alkalmazása során a kereskedelmi gyakorlat megvalósítója nem az ésszerűen elvárható szintű szakismerettel, illetve nem a jóhiszeműség és tisztesség alapelvének megfelelően elvárható gondossággal jár el (a továbbiakban: szakmai gondosság követelménye), és amely érzékelhetően rontja azon fogyasztó lehetőségét a termékkel kapcsolatos, a szükséges információk birtokában meghozott tájékozott döntésre, akivel kapcsolatban alkalmazzák, illetve akihez eljut, vagy aki a címzettje, és ezáltal a fogyasztót olyan ügyleti döntés meghozatalára készteti, amelyet egyébként nem hozott volna meg (a továbbiakban: a fogyasztói magatartás torzítása), vagy erre alkalmas.